Friday 11 May 2012

PS Vita Contest!

Assalamualaykum dan selamat sejahtera!

Blog aku ni baru sangat, dan xde pape yang special sangat pun cuma aku merapu je kat blog ni haha. tapi, aku berterima kasih pada yang melawat blog aku ni. dan aku ingat nak buat cabutan bertuah. hadiah dia PS Vita :D

Lumayan x?? haha, aku serius ni. cabutan bertuah ni dipilih melalui followers. so stakat ni followers baru 6 org, so xrelevan kalau nk wat cabutan bertuah.

kalau followers ada dalam 20, baru aku wat amacam?

camne nak join? senang je.

1- jadi followers blog aku
2- ajak kengkawan join sorang pun jadila
3- komen kat entry ni tentang kenapa ko kena jadi pemenang.
4- tunggu aku announce sape pemenang nanti

PS : Cabutan bertuah ni takkan jadi selagi followers tak sampai 20 orang.. 

tarikh tutup sebelum 25 May

Good Luck!

52 comments:

  1. canteekk... aku join smata2 sbb tnampak pkataan 'hadiah dia psvita'..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hamboih haha smayang hajat ar kalau2 dpt :D

      Delete
    2. hahaha kalo xjadi aku akn ayat ko dgn ayat2 mnggoda smpai ko jual vita tu kat aku

      Delete
    3. kalau jual aku no problem, sebb ko beli wakaka

      Delete
    4. aku nak gakkk!!!!

      Delete
    5. Tunngu smpai 24 hrbln, klu lbh 20 aku wat cbtan btuah. 25 announce spe mnang

      Delete
    6. kecik, ang kena follow baru boleh bagi

      Delete
    7. aku dh follow kau dh lan..,cucuk baik pnye...,hahaha...

      Delete
    8. kenapa sy harus menang? sbb sy org baik, sy mkn sayur, sy satu tmpat prektikal ngn lan, sy skandal lan (tiba2)...kuikuikui

      Delete
    9. tipu! hari tu ko makan nasik lauk ayam haha

      Delete
  2. saya harus menang kerana.. saya pernah duduk serumah bersama Yulam.. dia baik sangat.. selalu belanja saya.. saya selalu main game CODMW2 sampai habis.. saya juga kalah kn dia dalam permainan Pro Evolution Soccer(PES2010).. dia juga selalu beri saya pinjam camare DSLR yang best kepada saya.. Yulam.. kamu AWESOME!! let me win pls!!! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku x makan bodek wakaka! cabutan bertuah jis, kalau ada rezeki ko dpt huhu

      Delete
  3. ade term and condition tak lan..? :D
    mne tau nk kne beli barang2 elektrik dlu ke.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. enth.. mne tw kene ade single resit bernilai RM50 br leh join.. huhu

      Delete
    2. ko kena beli periuk jenama HAIER dulu pastu sertakan resit kat aku ahaha. xde syarat, cuma kena followers aku lebih 20 orang baru la contest ni jadi. so korang ajak adik2 korang join haha.

      Delete
  4. saya sudah follow.....sye ingin menang ini contest kerana hendak dpt ps vita free.. nk bagi dekat adik saye sempena his birthday..hahhah...dia suke sngat ps vita niii..nasib baik ade petandingan cam nii..bleh masuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kalau ada rezeki dpt ah, tp kena ingat, followers kena lebih 20 baru contest ni jalan. so ajak kengkawan join baru ada peluang menang vita :D

      Delete
    2. by alif..

      Delete
  5. Saya berharap sgt saya boleh menang.Sejak dari first day NGP punya announcement,saya mengikuti setiap perkembangannya sampailah dia jadi PSVita.Jadi saya berharap sgt dapat memiliki handheld console paling awesome kat dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kan, masa NGP dlu teruja gila nk beli. insyaAllah ada rezeki :)

      Delete
  6. Saya suke..syg ingin milikki..sy ingin main..awek ad kt tepi pom,,buat2 xade je..janji bole main..sy mau psvita ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, sian kat awek. ape kate kalau dpt ps vita ni, beli satu lak untuk dia leh men sesame ;)

      Delete
  7. Masa utk mencuba nasib,dah lama simpan hasrat nak dapat PSVita ni.Kalo saya dpt,saya janji akan jaga cam anak sendiri,bagi elektrik cukup2,bersihkan tiap hari2 dan selalu membawanya kemana2 sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaga cam anak eh, tukar lampin, bagi susu haha, insyaAllah kalau ada rezeki dpt ye :D

      Delete
  8. saye ingin win contest ini kerana saye nk ps vita yg didamkan selama ini...kalu boleh bersyukurlah kpd allah

    ReplyDelete
  9. saye follow sudah this bloq..tujuan utame ingin mendapat ps vita lah.kerana my mom x bleh kat sye kat sye...tu yg sedih owr...harap2 boleh menang laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. by eizat ....:)

      Delete
    2. haha, insyAllah kalau ada rezeki dpt la :D

      Delete
  10. saya harap boleh menang bab dari awal lagi saye mhu kannya rela tunngu..sampai x beli ps3..harap menang laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, aku paham perasaan ko, insyaAllah kalau ada rezeki :D

      Delete
  11. nampaknya dah 20 org...bile nk annouched err..

    ReplyDelete
  12. ok, aku tatau apa tu ps vita. sila gelakkan. dulik. tapi aku support kau Lan! lan! lan! lan! *pompom girls* hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, thanks eyza, mana tau kot2 eyza menang. leh dpt psvita, kalau xnk bagi kat aizat haha

      Delete
  13. cik puan muda mai join sebab dia teringin ps vita woih,,gila habaq hang hadiah,lumayan...wuuuu

    aku kena menang sebab aku suka main game tapi takdak duit nak beli,dok harap ehsan org ja ni,kot-kot cabut nanti terkena nama aku ka..haha..ni aku nak p ajak kawan aku join jugak ni..babai:)

    ReplyDelete
  14. aku join..

    aku kena menang sebab budak atas ni ajak join.hahaha.

    ReplyDelete
  15. nii berape org leh msuk errrrrr 20 org ke??? ke bynk lagi leh masuk...????????????????????????????????????????
    satu lagi ye buat cabutan bertuah kee atau ikut comment...kalau bgitu nk masuk lahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih 20 pn boleh, ikut followers. comment tu blh aku aware sket yang korang nak psvita, kalau xkomen kot2 aku tercicir nama masa nk wat cabutan :D

      Delete
  16. Assalammualaikum, Saya berharap sgt dapat menang Sony PS VITA. Kalau saya mng Alhamdullillah.

    ReplyDelete
  17. saye ingin menang sbab saye nk ps vita....kalu boleh ps vita saye janji akan jaga ia betul 2...itu janji..hhahahah

    ReplyDelete