Friday 25 May 2012

PS Vita WINNER!



Assalamualaykum, seperti mana aku janjikan, hari ni aku announce pemenang PS Vita!
Dan pemenang dia "DEUS".

camne aku wat cabutan ni? aku pakai random picker dari website random picker, so website ni akan pilih sorang dari 25 orang (yang 26 followers  tu termasuk aku :P, so aku xmasukkan nama aku skali)

so, diminta DEUS contact aku kat email: firanalza@yahoo.com, atau comment je kat bawah ni bagi senang aku nk bagi hadiah.. kalau x kontek aku dalam 2 hari, aku terpaksa buat cabutan lain :)

so thanks bagi yang menyertai contest ni. insyaAllah nanti akan ada lagi contest cam ni. :)

terima kasih banyak2.

Deus, cepat contact aku, kalau x, melepas hadiah ni haha.

3 comments:

  1. HAH HAH HAH aku dh bomoh dah, grenti menang punye la!!! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka la tu haha, bagi yang len yang x dpt tu harap bersabar. insyaAllah akan ada lagi contest camni.. kalau ada rezeki nanti ada la korang dpt.. :)

      Delete
    2. InsyaAllah :) ..chill ye sumer trmasuk en.aizat, nnti ade lg mungkin ko plak dpt. paling penting disini sy ingin ucapkan terima kasih kpd en.azlan atas hadiah ini krn beliaulah sumber inspirasi saya(ceh jadi ucapan plak dah) hahaha :P

      Delete